Як знайти свій стиль: основні поради при пошуку свого модного ДНК
Унікальний стиль… Ми часто про нього чуємо із соціальних мереж та від успішних блогерів:«Будь унікальною, відрізняйся, експериментуй, надихайся, створюй щось нове». Але чи завжди це так просто? Знайти свій стиль, віднайти ту свою унікальність буває ой як непросто.
Сьогодні розкладемо по поличках, як саме визначити своє стильне «Я». Як знайти власний стиль, при цьому не втрачаючи особистість. Адже дуже часто в погоні за трендами та тенденціями ми можемо втрачати себе.
Спершу ви маєте розуміти, що поняття «мода» і поняття «стиль» – це зовсім різні речі.
Мода – це те, що може змінюватись дуже швидко, мінімум чотири рази на рік. Всі тренди, мікротренди, тенденції, естетики. Щось залишається з нами надовго, а щось зникає через сезон.
Стиль – поняття більш глибоке. Він з нами надовго та ідентифікує вас як особистість із певними відмінностями (для когось – червоні вуста як частина стилю, для когось – капелюшки у всіх образах). Стиль плекається, створюється і визначається роками. Скільки ми живемо – стільки й може видозмінюватись наш стиль. Головне – чітко відчувати, що ваше, а що ні, і не застрягати в межах одного стилю надто довго. За допомогою стилю ми самовиражаємось та чітко заявляємо світу про себе.
Хто ви?
Почати варто з простого, навіть банального запитання: «Хто я?». Здається, яке це має відношення до стилю? Насправді – пряме. Суть тут глибша, ніж здається.
Спробуйте відповісти: чим ви займаєтесь? Які маєте хобі? Чи п’єте ранкову каву з молоком чи без? Що вас дратує? Що надихає? Чим більше чесних запитань ви поставите собі – тим чіткішою стане картинка.
Адже погодьтесь: стиль дівчини-студентки, яка навчається дистанційно й виходить у місто лише на зустрічі з подругами, кардинально відрізняється від стилю молодої підприємниці з власною справою, офісом і маленькою дитиною.
Які особливості вашої фігури?
Ви скажете, що я про це пишу майже в кожній своїй публікації – і не помилитесь. Якщо ви чітко знаєте свій горизонтальний тип фігури та ваші вертикалі – це вже 50% успіху в нашій задачі під назвою «Шлях до власного стилю». Також не менш важливими є ваш зріст, розмір ноги та колір очей. Це все формує повноцінний образ особистості з індивідуальними, неповторними відмінностями.
Виділяйте частини тіла, які ви в собі любите, які вам хочеться демонструвати. Також не забувайте про неточності фігури, які ви б хотіли приховати. Можливо, за рахунок одягу – це можна швидко та грамотно скорегувати. Будьте чесними перед собою, але не перебільшуйте недоліки до всесвітніх масштабів. Нам потрібно навчитись працювати з фігурою, яка є саме в цей момент часу.
Що та хто вас надихає?
Створіть мудборд з картинок, де будуть особи та предмети, що вас надихають, і збережіть його на комп’ютері. Або ж це може бути колаж, де вирізані ті самі образи зі старих журналів.
Також я раджу виписати у три колонки все те, що згідно з вашим внутрішнім аналізом викликає емоції чи відгук. Наприклад: Перша колонка – люди та речі, які вам дуже подобаються, і ви готові повторити їхню манеру та стиль у власних образах. Друга колонка – деталі або окремі одиниці, які вас чіпляють. Можливо, в одному образі це красива асиметрія, а в іншому – акцент на жакеті чи аксесуарі. Орієнтуйтесь виключно на внутрішні відчуття, не шукайте логіки – шукайте натхнення. Третя колонка – речі або люди, стиль яких вам абсолютно не близький. Ви маєте чітко розуміти, куди не підете в стилістичних рішеннях. Це важливо – не йти на повідку у трендів та швидкої моди й чесно заявити: «Це – не моє».
Коли ви відповісте на всі ці питання, картинка стане дуже ясною: ви зрозумієте, в який бік рухатись і які стилі вам дійсно імпонують. Ви зможете побачити вектор і створити поетапну стратегію розвитку стилю. А ще – не менш важливо – ви усвідомите, яку круту роботу вже проробили для себе.
Часто ми думаємо, що знаємо про себе все, але після глибшого аналізу виявляється – не зовсім. Аналізуйте себе, вивчайте, не бійтеся шукати своє. Шукайте ту саму унікальну «фішечку», яка буде вирізняти вас з-поміж інших.
Хто знає – можливо, саме ви станете натхненням для когось іншого. Як колись стали Анна Вінтур зі своїм каре, Карл Лагерфельд з темними окулярами або Джейн Біркін зі своєю солом’яною сумкою.